زمانی که شما اطلاعات کافی درباره هدرز داشته باشید خیلی راحت می تونید انتخاب درست انجام بدید.
آلیاژ استفاده شده باید قوی و مقاوم باشد .همچنین قابلیت خم و جوش باشد.برای ساخت هدرز از چهار آلیارژ اصلی استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
طول و قطر لوله از فلنچ تا کانکتور دو بعد اصلی در انتخاب لوله است.قطر لوله مستقیم بر سرعت گازهای خروجی تاثیر دارد.دود در یک لوله با قطر کم سریعتر از یک لوله با قطر زیاد حرکت می کنند .تغییر در سرعت اثر scaveneinge را در سیلندر تغییر می دهد و موتور به این فرایند واکنش نشان می دهد. برای توضیح بیشتر اینجا کلیک کنید.
رابطه بین لوله ها و سر سیلندر موتور می باشد.که در آن ضخامت آن و محل پورت و الگوی پیچ و... تاثیر دارد. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
کانکتور در دو نوع چهار به یک و چهار دو یک (tri y) وجود دارد.در 4 به 1 هر چهار لوله در یک نقطه به یک لوله خروجی اتصال پیدا کردن ، ولی در مدل 4 به 2 به 1 اول چهار لوله با دو کانکتور به دو لوله و بعد دو لوله به یک لوله تبدیل شده اند . برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
بهترین محل برای نصب نقطه ای که سنسور اکسیژن بتواند پرامتر تمام سیلندر ها را به ایسیو بفرستد.در برخی از خودرو های بر روی هر لوله خروجی سیلندر یک سنسور نصب شده است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
طراحی و سئو سایت توسط آیواوب