برخلاف بسیاری از سدانهای چینی که صرفا با یک پیشرانه تولید میشوند، MG GT با دو قوای محرک در چین عرضه میشود که هر دوی آنها، میتوانند با گیربکس دستی یا خودکار خریداری شوند. در حال حاضر، MG GT با پیشرانهی ۱.۵ لیتر توربوشارژ است. مشخص نیست که نمونهی قویتر با پیشرانهی ۱.۴ لیتری هم در کشورمان حضور داشته باشد. نسخهی پایه و ارزانتر MG GT، با پیشرانهی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری عرضه میشود که به لطف استفاده از توربوشارژر، قدرت ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتنمتر فراهم میکند. بالاترین قدرت موتور، در ۵۰۰۰ دور بر دقیقه حاصل میشود؛ اما نهایت گشتاور از دور موتور ۲۰۰۰ دور بر دقیقه تا ۴۴۰۰ دور بر دقیقه در اختیار راننده خواهد بود که نشان از عملکرد قابل قبول سیستم توربوشارژر دارد.
خودرو ام جی ، جی تی توربو MG GT TURBO دارای ایسیو ME17 است و از نوع سیستم مدیریت بوش می باشد که ECU بسیار پیشرفته ای به شمار می رود. این مدل ایسیوها دارای پسورد و قفل نرم افزاری هستند که با دستگاه های و پروگرامرهای خاص می توان اینگونه ایسیوها را ریمپ نمود.
طراحی و سئو سایت توسط آیواوب