ریمپ خودرو am tuning

متن صفحه

ریمپ اچ سی کراس | ریمپ H30 Cross دانگ فنگ

خودرو H30 کراس با موتور tu5 و پلتفرم پژو ۳۰۶ به بازار ارائه شد.بر روی این خودرو از دو ایسیو بوش ۷.۴.۴ و ۷.۸.۸ استفاده شده.در نصل دوم که ایسیو ۷.۸.۸ می باشد خودرو با سوخت یورو چهار همگام سازی شده اما سوخت داخل کشور ما یورو دو می باشد .همین امر باعث به وجود آمدن ناک در موتور شده است.در مجموعه AM Tuning ما با ریمپ H30 کراس ناک را با سازگار کردن خودرو با سوخت داخل از بین می بریم.به علاوه با ریمپ H30 کراس مشکلاتی از قبیل تاخیر پدال گاز ،کپ اولیه،مصرف سوخت و…  حل می شود.

نقاط ضعف

  • دما آب بالا
  • صدای ناک
  • افت کشش زمانی که خودرو زیر بار هست(کولر ،سرنشین بیشتر از یک نفر و…)
  • تاخیر پدال گاز
  • عملکرد گیربکس ضعیف هنگام نیاز به معکوس
  • و…..

مزایا ریمپ

  • رفع تاخیر پدال گاز
  • کاهش دما آب
  • بهبودی عملکرد گیربکس
  • رفع صدای ناک
  • تنظیم مصرف سوخت
  • افزایش گشتاور و شتاب
  • افرایش کات آف
  • و…

105 حداکثر توان خروجی (اسب بخار) |  142 حداکثر گشتاور خروجی (نیوتن متر)​ |  5 اسب بخار افزایش یافته

 

جهت اطلاع از هزینه ریمپ اینجا کلیک کنید.

کلیه خدمات شامل دو سال گارانتی می باشند. 

در صورت درخواست شما ارائه کلیه خدمات بر روی داینو انجام می شود.

AM Tuning

- مقالات مرتبط
Card image cap
انواع آلیاژ هدرز

هدرز به طور کلی از ۴ آلیاژ مختلف ساخته می شود که در ادامه هر آلیاژ را توضیح می دهیم: آلیاژ استفاده شده باید قوی و...

Card image cap
انواع آلیاژ هدرز

هدرز به طور کلی از ۴ آلیاژ مختلف ساخته می شود که در ادامه هر آلیاژ را توضیح می دهیم: آلیاژ استفاده شده باید قوی و...

Card image cap
انواع آلیاژ هدرز

هدرز به طور کلی از ۴ آلیاژ مختلف ساخته می شود که در ادامه هر آلیاژ را توضیح می دهیم: آلیاژ استفاده شده باید قوی و...

طراحی و سئو سایت توسط آیواوب