خودرو H30 کراس با موتور tu5 و پلتفرم پژو ۳۰۶ به بازار ارائه شد.بر روی این خودرو از دو ایسیو بوش ۷.۴.۴ و ۷.۸.۸ استفاده شده.در نصل دوم که ایسیو ۷.۸.۸ می باشد خودرو با سوخت یورو چهار همگام سازی شده اما سوخت داخل کشور ما یورو دو می باشد .همین امر باعث به وجود آمدن ناک در موتور شده است.در مجموعه AM Tuning ما با ریمپ H30 کراس ناک را با سازگار کردن خودرو با سوخت داخل از بین می بریم.به علاوه با ریمپ H30 کراس مشکلاتی از قبیل تاخیر پدال گاز ،کپ اولیه،مصرف سوخت و… حل می شود.
105 حداکثر توان خروجی (اسب بخار) | 142 حداکثر گشتاور خروجی (نیوتن متر) | 5 اسب بخار افزایش یافته
طراحی و سئو سایت توسط آیواوب